Telefon Santral Ürünleri

3CX Santral Yazılımı PBX sorunlarından kurtarıyor!
   Windows tabanlı altyapısı kullanan 3CX telefon santrali yazılımı, kurumların iletişim altyapılarına yeni bir boyut kazandırıyor. Bir çok PBX sistemi karmaşık, yönetilmesi zor altyapıya sahiptir, açık kaynak mimarisindeki bir çok yapı ise stabilite ve güvenlik sorunları doğurur. Geleneksel dijital/hibrit santral mimarileri ise kapasite artırmalarında esneklik sağlamaz. VoIP altyapısının sunduğu bir çok sıradan avantajı ek cihaz yada lisans yatırımları ile kullanabilirler. 3CX telefon santrali yazılımı geleneksel SIP destekli donanım ve yazılım telefonları destekler, otomatik kurulumlarını yapar. VoIP üzerinden telekom operatörleri yada analog/digital telefon hatları üzerinden gateway ile bağlantı yapılabilmektedir. Web tabanlı yönetimi sayesinde kullanıcılara yönetim kolaylığı sağlar.
 Öne Çıkan Özellikler
 - Gelişmiş telefon sistemi - Çağrı aktarımı, yönlendirilmesi, kuyruk yapısı oluşturabilme
- Donanımsal telefon santrallerine göre alım maliyetleri çok daha düşüktür
- Limitsiz dahili ve dış hat -  Kapasite sınırı yoktur, her ip telefon için ek lisans yada modül/kart alımı gerekmez.
- Web tabanlı kolay yapılandırma ve yönetim - Windows tabanlı yazılımın avantajı, komut satırından erişime gerek kalmaz
- Tümleşik haberleşme - Anlık mesajlaşma, durum bilgisi paylaşma, sesli mesajların mail üzerinden gönderimi
- Gelişmiş karşılama anonsu ağacı -  Alt alta menüler üzerinden dağıtım sağlanır, grup-kuyruk yapıları oluşturulabilir
- Mobil uygulamalar sayesinde ofis içinde dışında çağrı maliyetlerini daha fazla düşürür
- Pahalı telefon cihazlarına gerek yok - Her ekonomik ölçeğe uygun standart SIP telefonları kullanır
- Tıkla Ara - Microsoft Outlook için eklenti
- VoIP gatewayleri ve kartları ile PSTN hatlarından çağrı sonlandırma
- VoIP telekom operatörü ve Skype bağlantısı ile arama maliyetlerinizi azaltın
- IP Telefonlar için otomatik kurulum -  ekran logosu, telefon rehberi, kısayol tuşları uzaktan otomatik kurulur
 
3CX Telefon Sistemi ile Verimliliği Arttırın!
 Şirketinizin satışlarını müşteri hizmetlerini doğru yöneterek artırın, arama maliyetlerinizi kontrol edin ve düşürün. 3CX Pro versiyonu içerisinde gelişmiş çağrı merkezi özellikleri eklenerek standart ihtiyaçların üzerinde bir yapı oluşturulmuştur.
 Microsoft Exchange 2013 ile 3CX Pro sürümünü entegre edilebilir; ortak telefon rehberinizle anında kimin aradığı bilgisine erişin. 3CXin bütünleşik iletişim desteği ile diğer ofislerdeki çalışanların durumlarını görme ve anlık mesajlaşma imkanına sahip olur.
 Kurumsal tarzı PBX özelliklerini çok daha ucuza maledip, kurulumu ve yönetimi çok daha zor olan sistemlerden kurtulun. 3CX Pro Telefon Sistemi, şirketinize hızla gelişmekte olan dünyada; oyunda kalmak için ihtiyacınız olan modern call center özelliklerini getirir.
 3CX Pro Sürüm ile önemli çağrılarınızın asla kaybolmayacağından emin olun; müşterilerinize hatta beklemek zorunda kalmayıp çağrıyı kapatma ve geri aranma imkanı sunun ve bekleme sırasında kaçıncı sırada olduklarını söyleyerek müşteri memnuniyetinizi bir adım öteye taşıyın.
 
 





Call Center Özellikleri:
 - Müşterilerinize çağrıyı kapatma ve kuyruktaki sıralarını öğrenme imkanı sunun
- Müşterilerinize kuyrukta sıraları geldiğinde tekrar aranma imkanı sunun
- Kuyruk durumlarını görüntüleyerek kaç kişinin sırada olduğunu görün.
- Kuyruk giriş/çıkışlarını raporlayın
- Personelinizin kuyruğa giriş/çıkış zamanlarını görüntüleyin
- Kolayca cevaplanan cevaplanmayan çağrılarınızı görüntüleyin.
- Müşterilerinizin kuyrukta ne kadar beklediğine dair süreleri görüntüleyin
- Wallboard – Gerçek-zamanlı olarak kuyrukları ve arama istatistiklerini doğrudan görüntüleyin
- Ek kuyruk stratejileri:    Aralarda gezinme
     En uzun bekleyen
     En az konuşma süresine sahip olan
     En az cevap veren
     3lü yakalama – Rastgele
     3lü yakalama – Öncelikli
- Kuyruktaki max. bekleme süresini doldurduklarında arayanlara ve supervisor a  haber verin.
- Çağrı kayıtlarınızı kullanarak müşteri hizmetlerinizin ihtiyaçlarını belirleyin.
- Müşteriniz veya çalışanınız farketmeden Dinleme özelliğini kullanarak konuşmalara dahil olun.
- Dinle & Fısılda özelliğini kullanarak müşteriniz farketmeden konuşmaya dahil olarak çalışanınıza direktifler verin.
- Böl özelliğini kullanarak çalışanınızla ve müşterinizle aynı anda konuşun.
 
 Microsoft Exchange Entegrasyonuyla Kimin Aradığını Bilin
 3CX Pro sorunsuz bir şekilde Microsoft Exchange Serverınızla entegre olarak 3CX telefon defteriyle birlikte Exchange Serverınızda da arayan kişiyi sorgulayacağından, çalışanınızın herzaman kimin aradığını bileceğinden emin olabilirsiniz. Bu özellik çalışanlarınıza arayanların numarası yerine isimlerini görme imkanı sunar; böylece müşterinin kim olduğunu tanımlamak için geçen süre kaybını önler. Ayrıca müşterilerinizi her seferinde kim olduklarını anlatma kabusundan kurtarır.
 Bu özellik ile tek bir database kullanmak yeterli olacağından firmaları büyük bir zaman kaybından kurtarır.Ayrıca exchange tarafında yapılan bir değişiklik otomatik olarak 3CX telefon defterine de gelmektedir.
 Çapraz-Ofis Durumu ile Verimliliği Arttırın
 3CX Pro Telefon Sistemi Tümleşik Haberleşme özelliklerini kullanarak; kullanıcılara Windows, Android ve iPhone için 3CXPhone uygulaması ile sistemdeki diğer arkadaşlarının durumlarını görme imkanı sağlar.
 Çalışma arkadaşlarının durumlarını görmek çalışanlara haberleşmelerini daha efektif bir şekilde yaparak verimliliklerini arttırma imkanı sunar.Birkaç mause tıklamasıyla; çalışanlarınız arama yapabilir; konferans başlatabilir;anlık olarak mesajlaşabilir; sesli mesaj bırakabilir ve bir çağrıyı diğer ofislerdeki veya dışarıdaki arkadaşlarına gönderebilirler.
 Gelişmiş Raporlama Özellikleri
 3CX Pro Telefon Sistemi çok gelişmiş raporlama özellikleri sunar, gelişmiş bilgilendirme ile yönetici girişi yapma imkanı tanır. Bu raporlama özelliklerinin ana başlıkları aşağıdaki gibidir:
 - Kuyruk İstatistikleri
- Çağrı Dağılımı
- Takım İstatistikleri
- Cevapsız Çağrılar
- Bekleme zamanına göre cevaplanmış çağrılar
- SLA İstatistikleri
- SLA İhlalleri
- Geri Arama İstatistikleri
- Başarısız Geri Aramalar
- Agent İstatistikleri